Ludzie
Krzysztof Bernatowicz
Prezes Zarządu Autostrada Eksploatacja SA
Ukończył Prawo i Administrację na UAM w Poznaniu oraz studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie na Politechnice Wrocławskiej. Na swoim koncie ma wiele lat pracy w bankowości oraz business development na terenie Belgii i Luksemburga oraz kilkanaście lat pracy w dziedzinie ochrony środowiska we Francji, Luksemburgu i Polsce. Ma ponad 10 letni staż pracy w grupie Egis w dziedzinie infrastruktury. Prezes Zarządu Egis Projects Polska. Członek Rady Nadzorczej AESA od kwietnia 2008 r do kwietnia 2018 r.
Przemysław Okoński
Prokurent, Dyrektor Finansowy oraz Główny Księgowy firmy. W Autostrada Eksploatacja SA pracuje od 2002r. Jest odpowiedzialny za finanse, ubezpieczenia oraz zaopatrzenie spółki. Zanim związał się z Autostradą Eksploatacją SA, był Głównym Księgowym w firmie produkcyjnej BAMA Polska sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. należącej do amerykańskiego koncernu Sara Lee. Wcześniej pracował w kancelarii audytorskiej. Ukończył Wydział Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Od 2004 roku posiada tytuł biegłego rewidenta.
Renata Gabler
Dyrektor personalno-administracyjny Autostradzie Eksploatacji SA. W spółce od 2002 roku. Pracę w Autostradzie Eksploatacji SA rozpoczęła od stanowiska specjalisty ds. personalnych. Od 2015 roku kieruje działem odpowiedzialnym za rekrutację pracowników, tworzenie programów oceny pracowników, przygotowywanie programów szkoleń oraz doradztwo dla kadry menadżerskiej w sprawach związanych z zarządzaniem personelem. Absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu na kierunku Zarządzanie Kadrami. Wcześniej pracowała jako specjalista ds. personalnych w Pepsi Cola General Bottles Sp. z o.o.
Włodzimierz Matczak
Dyrektor ds. Eksploatacji i Utrzymania Autostrady, w spółce odpowiedzialny za pion eksploatacji i utrzymania. W Autostradzie Eksploatacji SA pracuje od września 2002 roku, zaczynał od stanowiska Kierownika Obwodu Utrzymania Autostrady. Obecnie odpowiedzialny za utrzymanie i eksploatację na A2 od Konina do Świecka. Absolwent budownictwa Politechniki Poznańskiej w zakresie budowy i eksploatacji autostrad.
Arkadiusz Chudziński
Dyrektor Poboru Opłat, w Autostradzie Eksploatacji SA odpowiedzialny za prawidłowe funkcjonowanie Działu Poboru Opłat. Przed rozpoczęciem pracy w spółce, w 2002 roku, był odpowiedzialny za sektor kas w Auchan Polska, pracował również w bankowości. Jest absolwentem Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego ze specjalnością Zarządzanie Przedsiębiorstwem. Posiada również dyplom MBA Uniwersytetu Szczecińskiego we współpracy z Manchester Metropolitan Univesity.
Renata Rychlewska
Dyrektor PR i Compliance, rzecznik prasowy. W Autostradzie Eksploatacji SA pracuje od 2003 roku. Jest odpowiedzialna za PR wewnętrzny i zewnętrzny, kontakty z mediami oraz CSR. Absolwentka dziennikarstwa na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Studium Public Relations w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Poznaniu. Wcześniej pracowała jako specjalista PR w Nestle Polska SA i jako redaktor w poznańskim oddziale TVP.
Arkadiusz Sitek
Dyrektor IT i Telekomunikacji w Autostradzie Eksploatacji SA, związany z firmą od 2003 roku, początkowo na stanowisku administratora systemów informatycznych. Jest absolwentem wydziału elektrycznego Politechniki Poznańskiej, kierunek Elektronika i Telekomunikacja ze specjalnością Systemy Telekomunikacyjne. Posiada certyfikaty inżyniera Microsoft, Cisco CCNA, ITIL oraz AgilePM. Przed dołączeniem do Autostrady Eksploatacji SA, zdobył doświadczenie w firmie produkującej oprogramowanie dla sklepów wielkopowierzchniowych. W 2018 roku ukończył studia MBA na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Jego rola obejmuje zarządzanie Działem Informatycznym oraz Działem Telekomunikacji.
Marcin Bartosik
Dyrektor Techniczny, odpowiedzialny za systemy elektroniczne oraz elektrotechniczne. Absolwent specjalności Sieci Telekomunikacyjne na kierunku Elektronika i Telekomunikacja na Politechnice Poznańskiej. Do Autostrada Eksploatacja S.A. dołączył w 2003 roku, po 2,5 letniej pracy w spółce Alcatel Polska S.A. w Warszawie, gdzie odpowiadał za uruchamianie sieci teletransmisyjnych dla wiodących operatorów telekomunikacyjnych. W latach 2006 – 2019 był w Autostrada Eksploatacja S.A. odpowiedzialny za Dział Telekomunikacji, najpierw jako Kierownik ds. Telekomunikacji a następnie jako zastępca szefa Pionu IT i Telekomunikacji. Posiada certyfikaty zarządzania projektami metodyką Prince2 oraz AgilePM Fundation.
Tomasz Jankowski
Menadżer Jakości i Kontroli Wewnętrznej – w Autostrada Eksploatacja S.A. od 2010 roku. Obecnie odpowiedzialny za wdrożenie i certyfikację systemu zarządzania jakością i pracę Działu Kontroli Wewnętrznej, m.in. za sporządzanie raportów dla Koncesjonariusza, inspekcje i audyt Placów Poboru Opłat oraz kontrolę wewnętrzną wybranych procesów gospodarczych. Absolwent Wyższej Szkoły Handlu i Prawa w Warszawie na kierunku ekonomia. Od 2016 roku posiadacz dyplomu Canadian Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i ESG University of Quebec at Montreal.